الأربعاء، 29 يوليو 2009

الناجح يرفع ايده





النهاردة جاين نهنى كل الناجحين الصاحين منهم والنايمين


ونقولهم كل سنة وانتم دايما ناجحين وبنجاحكم دايما مبوسطين


ومنورين وفرحانين وكل امانيكم تتحقق وكلامكم يتصدق


اللهم امين يا اجمل اخوات فى التدوين


نبدا باول ناجح



محمد كمال الشهير بكيمو صاحب مدونة ( صوت من مصر )





نادية صاحبة مدونة ( نادية ) وبنت خالة ميمى واحمد







mr \ zanaty صاحب مدونة ( الروقان مع كوباية شاى )






مونى الشريف صاحبة مدونة (عيش احلى ما فى اللحظة )
وسلام مربع للنادى الاهلى
*
*
وكمان رانيا على صاحبة مدونة
الف الف مبروك
*
*
الحمدلله خَـلصت وخلصت
من اوراق التكليف ربنا يوفقها فى الباقى
يارب


وطبعا ان شاء الله احنا فى انتظار نتيجة الواد عادل
وباذن الله ناجح

وكمان سارة نبض الحياة اللى مش بتحب القطط
*******
وكمان اوعى حد ينسا ميعاد لقائنا المنتظر باذن الله
الموعد : يوم السبت 8/8/2009
المكان : حديقة الأزهر بارك ـ القاهرة
التوقيت : الساعة 10.30 صباحا
هيكون لقاء المدونين اللي هما إحنا

*
*
*
*
*
*
مع اجمل امنياتنا لكم بكل التوفيق
ميمى واحمد

هناك 22 تعليقًا:

رحلتنا في الحياة يقول...

الف الف الف الف مبرووووووووووك لكل الناس اللى نجحت وربنا يوفقهم دايما فى حياتهم باذن الله

يوميات شاب منوفى يقول...

الف الف الف الف مبرررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررروك للجميع وعقبال شهادة التخرج

adel يقول...

مبروكككككككككك

لكل الناجحين

بس هو انا بقيت علي الهوا و كله منتظر النتيجة
ههههههههههه

واللهي مطلعتيش

------
حد يبعتلي مسج علي المدونة يقولي مين جاي من المدونين و يسيب رقم تليفون للتعارف
انا بجد معرفش مدونين بس حابب اجي التجمع ده بما انه اشاسا جمب بيتي
انا في المقطم قصدكم
هههههههههه

Rannon يقول...

مبروووووووك لكل الناجحين

انا كمان نجحت D:


لو كنت في القاهرة يوم اللقاء ان شاء الله هحضره معاكم :)

Pink Dreams يقول...

لووووووووووووووووووووولى

الف الف مبرووووووووووووووووك

عقبال ما نتيجتى تطلع انا كمان يا رب

الف الف مليووووووووون مبروووك لكل الناجحين

The illusionist يقول...

الف الف الف شكر
والف الف الف مبرووووووووووووووك

لكل الناجحين
والناجح يرفع ايده
انا
انا
انا وربنا
انا
الف الف الف شكر ليكم
هو ده الكلام يا ناس
فرحتونى لما لقيت اسمى
انا نجااااااااااااااااحت
يا هووووووووووووووووووووووو

ليس فقيرا من يحب يقول...

السلام عليكم


مليش دعوة هه ما انا كمان نجحت

انا زعلاااااااااانه وش بيبكى بحرقه

ليس فقيرا من يحب يقول...

نسيت اقول
الف الف مبروك للناجحين

وربنا يوفقهم

ليس فقيرا من يحب يقول...

بس برده زعلانه هه

غير معرف يقول...

الف الف الف مبرووووووووووك للكل وعقبالنا يااااااااااااااااارب

akeed يقول...

الف مبروك و اتمنى النجاح

mohamed ghalia يقول...

مليون مبروك ليهم كلهم
وربنا يسعد الجميع

ليس فقيرا من يحب يقول...

ايوة كده ناس متجيش

اللى بالعين الحمرا

هههههههههههههههههه

متحرمش منكم ابدا

ومتشكره جدا بجد

وربنا يبارك فيكم يارب

فى حفظ الله

ديالا يقول...

مبروووووووووووووووووووووووووووك
لولولولولولولوللولولولولي

اجمد زغروطه لكل الناجحين

والناجح يرفع ايده ويجيبلنا هديه كمان

توتة المخنوقة يقول...

mabrok lkol elnag7een we rabna ykramhom we mn naga7 l2a5r


http://sr5etonsa.blogspot.com/

saragebaly يقول...

بسم الله ما شاء الله

ايه النجاحات الجميلة دي؟؟

الف مبروك لكل الناجحين

ويارب من نجاح لنجاح اكبر واكبر

وعقبالي انا كمان يارب

ادعولي

لان النتيجة خلاص اوشكت على النفاذ

ربنا يستر ان شاء الله

ويارب يسعد الجميع بالتفوق والنجاحات المستمرة

الف مليووووون مبروك

تحياتي للجميع

سارة

mimi يقول...

مبروك

مبروك

دايمااااااااا علي طول

دايمااااااااااااا علي طول

mimi يقول...

مبروك لكل الناجحين


ميمي وأحمد

فراشة يقول...

الف الف مبروك لكل الناجحين وليكم انتم يا ميمى ويا احمد عشان دايما اخباركم جميلة

تحياتى وننتظر مزيد من الفرحة

david santos يقول...

Really beautiful work.
I love it.
Congrats.
Have a nice day.

ستيتة يقول...

الف مبروك يا بشر وربنا يوفقكم كلكم وعقبال نتيجة الباقي

حياتى نغم يقول...

السلام عليكم / مبرووك بالتوفيق والنجاح دايما .
تحياتى وتقديرى للناجحين .