الخميس، 10 سبتمبر 2009

اللقاء السكندرى


فى البداية كل سنة وانتم طيبين ويارب دايما
زى ما اتعودنا اننا نتجمع كل فترة باذن الله هيكون فى لقاء بالاسكندرية

هنتجمع فيه وعلى فكرة فى ناس هتيجى من خارج الاسكندرية باذن الله

وفى ناس كمان من خارج مصر

يعنى باذن الله هيكون لقاء وتعارف جيد وان شاء الله هيكون اللقاء ده فى

اول جمعة بعد العيد

وللتفاصيل اكتر عند حروووووووووف
بعد منسمع اقتراحاتكم حينزل بوست بتحديد المكان والزمان
احنا حددنا الميعاد كده لان المدراس خلاص على الابواب واهى فرصة قبل الزحمة اللى بجد

احنا حددنا الميعاد ومنتظرين ارائكم فى تحديد المكان

مع العلم اننا بردة محددينه بس يمكن فى حد بينا يقترح مكان اجمل
احنا كنا بنفكر في كوستا اللي في سان استيفانوا وبنفكر نحجز قبلها

فعلشان كدة عايزن نعرف االاقتراحات عشان نظبط
وياريت نشفكم علي خير ان شاء الله

وياريت كل اللى يجى هنا يعرف اللى مش بيجى لاننا عارفين

طبعا ان الوقت دلوقتى ضيق جد على كل الناس

وتقريبا الناس كلها بتختفى ورا بعض

ان شاء الله البوست القادم

هتكون فيه التفاصيل النهائية للقاء

*


*


ميمى واحمد

هناك 39 تعليقًا:

♥نبع الغرام♥♪≈ يقول...

انا اول تعليق
وسع ياعم
نوسه جت اهى

♥نبع الغرام♥♪≈ يقول...

وكمان التانى عشان خاطر ميمى واحمد

ناس زى الفل وبحبهم قووى

كل سنه وانتم طيبين ومجمعين فى الخير على طول

♥نبع الغرام♥♪≈ يقول...

ان شاء الله هعمل التنويه عندى فى بوست مخصوص ان شاء الله

متشكرة قووى لمرورك الكريم

مودتى

Pink Dreams يقول...

فكره جميله قوى

وان شاء الله انوه عنها فى البوست عندى

تحياتى

♥نبع الغرام♥♪≈ يقول...

ياريت تعرفينى تفاصيل اكتر عشان احدد المكان والميعاد بالظبط

منتظراكى تعرفينى ياميمى
سلام

Unknown يقول...

انا مبسووووط اووووى
بمجيتكووووه
تنوروووه اسكندرية
فيه برده سلينترو
فى سان ستيفانو
عندهم
عمالة
زى الفل
تطلبى الطلب
يجبلك طلب تانى من اختياره
ههههههههههههههههههههههه
:-)

Unknown يقول...

مفيش تفاصيل عند
حروف

حروف يقول...

ايون انا جيت

thunder يقول...

انا جيتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتت مين هنا غيرررررررررررررررررررررررررررررررررررررى منك ليها له لهااااااا

حروف يقول...

ماهو انا اسؤلوني اجاوب علي طول الميعاد يوم الجمعه ان شاء الله اول جمعه بعد العيد والمكان احنا قلنا نسيبة كاقتراح للي عايز يقترح بس في كوستا اللي في سان استيفانوا دة كاقتراح مبدئي وانا حنزل بوست بعد مسمع اقترحاتكم وياريت الناس اللي جاية تقول عشان انا ناوية احجز المكان قبلها عشان نعرف نقعد

thunder يقول...

كل واحد يعرف عن نفسة باسثناء المدعوة حروووووووف

thunder يقول...
أزال المؤلف هذا التعليق.
thunder يقول...

الوووووووووووووووووووووووووووووووووووووو any body here

فشكووول يقول...

السلام عليكم ميمى واحمد

تحياتى

انا اروح عند حروف الاول اعرف التفاصيل وان شاء الله ربنا يهيئ خير واعرف احضر

thunder يقول...

احممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددد

thunder يقول...

واد يااحمد رد عليا قبل ما الهباب
دا يعملها واسيبكم
اللهى يحرق النت على اللى اختراعه

thunder يقول...

الوووووووووووووووووووووووووو
الوووووووووووووووووووووووووو
الوووووووووووووووووووووووووو
حوووووووووووووووووووووووووول
من بولاق الدكور الى كوكو الارض
هل تسمعنى

thunder يقول...

يااااااااااااااااربى
وربنا وربنا وربنا لانيمك من المغرب ياصين

فشكووول يقول...

على فكره رحت عند حروف ما لقيتش اى تفاصيل ولا حتى اى تنويه .. عموما احنا مستنيين التفاصيل

عاشقه الرومانسيه يقول...

ميمى واحمد
طلبكم على عينى وراسى
وان شاء الله يكون يوم جميل
بس اسفه لانى مش هاحضر لاسباب خاصه

عاشقه الرومانسيه يقول...
أزال المؤلف هذا التعليق.
أدم وحوا يقول...
أزال المؤلف هذا التعليق.
أدم وحوا يقول...
أزال المؤلف هذا التعليق.
ميمى واحمد يقول...

التجمع ده هيكون لقاء الجبابرة

والبوست ده هياخد جايزة أكتر بوست فيه تعليقات محذوفة

احساس طفلة محبة للرومانسية بس واقعية يقول...

رمز بنفتخر بيه اللى هو ايييية ريه وسكين ينهار ابيض كدا وفى اول البوست ما فى صورة البحر كانت تعوض :)

يارب يكون لقاء سعيد عليكم
تقبلوا مرورى

غير معرف يقول...

بتغاظ لما بسمع عن لقاء المدونين علشان عمرى ما هقدر احضر واحد زيكمم :(
يلا ان شاء الله يكون يوم جميل وتتبسطوا فيه باذن الله
ايوشة

وردشان smilyrose يقول...

السلام عليكم

اول زيارة وان شاء الله هكلم حروف

ونتفق على الموعد وفعلا شئ جميل اننا

نجتمع مع انى مش من اهل الاسكندرية

بس ان شاء الله هكون معاكم

لانى بجد من المحبين لاراء الاخرين

حروف يقول...

اة فعلا يا ميمي واحمد اكبر جايزة للتعليقات محذوفة

yasmina يقول...

السلام عليكم
اولا انا سعيدة باول زيارة ليا وان شاء الله مش تكون الاخيرة
وعلى فكرة البوست فكرتة جميلة اوى
وياريت اعرف اجيى
ولو ماقدرتش كفاية انى اقولكم انكم بجد احسنتم اختيار الاسكندرية
وكل سنة وانتوا طيبين
ورمضان كريم

ليس فقيرا من يحب يقول...

السلام عليكم

ازيك يا ميمى ازيك يا احمد

كل سنه وانتم طيبيين

يارب الظروف تسمح واحضر

بس مستنين التفاصيل

ان شاء الله يكون لقاء جميل

غير معرف يقول...

ان شاء الله هيكون يوم جميل

حنين

ماء تشرين يقول...

طب ايه انا معزومه ولا ايه ؟؟؟

ماء تشرين يقول...

الصراحه الفكره حلوه بس عارفين انا عن نفسي بحب شخصيتى متتعرفش معرفش ليه يمكن عشان اكتب بحريه يمكن بس هى فكره حلوه ويمكن اجى متخفيه ومقولكمش انى انا ايه رايكم

الفراشة الصغيرة يقول...

بخ

نعم مين ينادى عليا

الفراشة الصغيرة يقول...

ميمى وأحمد

يجد أنا بشكرك انك فكرانى

وعايزه تشوفينى

بجد نفسى اتعرف على كل المدونين اللى بكلمهم وهكون سعيده باليوم ده

عموما حددوا اخر حاجة ايه وانا هحاول انى أجى ان شاء الله
انا كده كده قريبه من سان ستفانو

ميرسى ليكى يا ميمى بجد خلتينى مبسوطه بسؤالك عنى

مدحت محمد يقول...

يارب تكون الرحلة كانت ممتعة

عاشقه الرومانسيه يقول...

انا وحنين عاملين لقاء فى اسكندريه
والتفاصيل على مدونتى
اتمنى اشوفك ياميمى انتى واحمد

همس الاحباب يقول...

الاعزاء/ ميمى واحمد
عرفت بموضوع اللقاء من الاخت سالى صاحبة مدونة حروف
لكن الميعاد غير مناسب فى العيد اطلاقا
لان اغلب الناس هتكون مسافرة وبتعيد مع اهلها بالاضافة الى زحمة اسكندرية فى العيد
بالاضافة الى انه هناك لقاء اخر لدار ايتام ولقاء تعارف بالاسكندرية يوم 10-10 فاعتقد من الافضل توحيد اللقاء قى يوم واحد لكى نستطيع المشاركة معكم
واعتقد ان الفترة الزمنية بينهم بسيطة جدا
ربنا يوفقكم دائما
تحياتى

اقدم عاصمه فى الحب يقول...

السلام عليكم
-*********-
كل سنه وانتم طيبين
انا معاكم بس طبعا اللى انا شايفه من الموضوع والتعليقات انه لسه الميعاد والمكان مش ثابتيين يا ريت لو اعرف امتى وفين علشان احضر معاكم
وكل لقاء وانتم طيبين
:)