الأربعاء، 23 سبتمبر 2009

أيام ميلاد سبتمبر





اللي يوم ميلاده في شهر سبتمبر يقول :
أناااااااااااااااااا


ويكتب يوم كام في شهر سبتمبر


هنا حفلة كبيرة جدااااااااااااااا




هناك 30 تعليقًا:

ميمى واحمد يقول...

أناااااااااا

28/9

ستيتة يقول...

كل حبايبي الأوغاد برج العذراء
الواد عفرتو ابني 2 منه
الواد اخويا حمبوزو لاوي بوزو 8 منه
الواد انس ابن حمبوزو اللي هو صورة البروفيل تبعي 11 منه
وطبعا انتي عارفة الراجل العذراء كارثة تمشي على قدمين
وغد رومانسيكي
حبيب قديم
وأهلاوي صميم .. اي والله ميم

كل سنة وانتي طيبة يا أحلى ميمايا وانت طبعا مش عذراء مع ان ستات العذراء ميت فل "اعمل ايه يا اوختشي متحيزة ابدية للمرأة .. معلش بقى أمر الرجالة لله" هههههههههههههههه

VÖltaa يقول...

انا 27/9

وسعو ياجرعااااااااان

Rannon يقول...

انا :)
كان 9\9 :)

أحمد عاطف يقول...

عيد ميلادي كان 13 \ 9 عدى يعني

كل سنة وبرج العذراء بخير

همسة ايمان يقول...

انا الى بستفتح الشهر عيد ميلادى 1/9

كل سنة وكلنا طيبين

فشكووول يقول...

السلام عليكم

كل سنه وانتم طيبين

ان شاء الله فى يناير ابعت لكم

adel يقول...

انا اعرف لاني في حد غشاشني شوية

في
ميمي 28/9
سارة 25/9
شيما بتاعت الحكومة 1/9
كيارا 29/9

اي خدعة

جارة القمر يقول...

وانا وانا وانا 11/9

كل سنة وانتوا كلكم طيبين يا احلى مدونييييييييييييييييين

بسمة انور يقول...

انااااااااااااااااااااا

11/9

كل سنة وانتم طيبين

Yusuf يقول...

كل سنة وانتوا طيبين جميعا

المدونة جميلة اوي وهبقا ازورها دايما

وربنا يديم التواصل

غير معرف يقول...

خدوا عندكم
احمد ابنى25\9
اما انا بقى 30\9
وكل سنة وكلكم بالف خير
وسوف اتم هذا العام نصف القرن
احسبوها انتم بقا

ساره يقول...

انا 25/9

شكرا عادل انك حطيت اسمي قبل ما اوصل
:)

maha zein يقول...

سلام عليكم ورحمة الله وبركاته
كيف الاحوال
و ايه جو ديزني الجميل ده
كل عام وانتي طيبة بمناسبة عيد الفطر اللى مشي
و عيد الاضحي اللى جاي

و نصيحة في الله علي الهامش

متقوليش اعياد ميلاد
بل قولي يوم ميلاد
لا اعياد في الاسلام غير الاضحي و الفطر و الجمعة عيد في السماء و الارض

يعني الواحد بيحاول يراعي كلامه حتي لا يقع في البدع او في تقليد غير المسلمين
لانهم هما اللى بيقيموا اعياد ميلاد و لم يرد ان رسول الله صلي الله عليه وسلم أو ان الصحابة او السلف اقاموا اعياد ميلاد او احتفلوا بأعياد الميلاد

ربنا يبارك في عمرك
ويجعل ذكرى يوم ميلادك يوم سعيد عليكي

ليس فقيرا من يحب يقول...

السلام عليكم

بصو بئه انا مواليد شهر 4

بس برده هتحتفلو بعيد ميلادى المرة

وانا مش باهدد ولا حاجه (وش شرير)

طب يرضيكم عمر ماحد احتفل بيوم ميلادى

؟هه يرضيكم

اعتبروا الاحتفال ده بعيد ميلادى

اللى عدى لانكم كده كده هتحتفلوا

بعيد ميلادى الجاى باذن الله ؟ولا ايه

ههههههههههههههههههههههههههههههه

كل سنه وانتى طيبه يا ميمى ياقمر

كل سنه وانت طيب يا احمد يا مبدع

دعاء يقول...

أنااااااااا
17/9

بنتي نور
27/9

كل سنة وانتم طيبين

ماء تشرين يقول...

انا ممكن اخلى في مارس لو هتجيبلو هديه معنديش مانع ياعنى مفرقتش ياعنى مارس من سبتمبر كلهم اخوات عموما كل سنه وانت طيبه ياميمى وانت يااحمد كل سنه وانت طيب يارب

Soul.o0o.Whisper يقول...

كل سنة و اللى يوم ميلاده عدى او لسه جاى بخير

و ياااااااارب محققين كل أحلامكم
و كل أمانيكم

وأنتم السابقون و نحن ان شاء الله بكم لاحقون( شهر العظماء طبعاااااااااا
حد عنده مانع؟؟؟!!!!! )
ههههههههههههههه




دمتم جميعا بكل خير

(حلـم) يقول...

عيد ميلاد سعيد


كل سنة وانتي طيبة


العمر كلة لكم


مودتي

حياتى نغم يقول...

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته

كل سنه وانتم طيبين وبخير وسعاده آمين .

مامة مازن يقول...

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته كل سنة وانتم جميعا بهنا وسرور
مازن حب ماما وعينى اليمين علشان ميرو هى العين التانية
ميزو عيد ميلاده كان اول شهر سبتمبر يوم خمسة
احلى يوم من يومها وهو وش الخير والسعادة النونو الجميل بتاعى رغم انى كنت انجبت قبله مريومه لكن هو روحنا كلنا وفاكهايتى اللذيذة مفيش الذ منه وطيب جدا وحنين ومؤدب بيطلب طلباته بادب لكن شقى كتير الحركة وبعشق شقاوته
ربنا يخليه هو واخته ويخلى اولاد المسلمين واولاد مصر كلها يارب

شكرا للاحتفاليه الرقيقة دى

di el2mr يقول...

اناااااااااا
15/9

di el2mr يقول...

كل سنه وانتو كلكو طيبين يا مواليد شهر 9
D:

عاشقه الرومانسيه يقول...

انا كنت عامله بوست بعيد ميلاد جماعى
وخدى عندك ياستى
دى اعياد ميلاد المدونين اللى اعرفهم
حنين القلب 24 / 9
كيارا 29/ 9
شيما مدونه الشعب لابد له من حكومه تشكمه 9/1
ضد التيار 28/8
بسمه انور 9/11
ساره 9/25

عاشقه الرومانسيه يقول...

كللللل سنه وكل المدونين طيبين
فى اى وقت
وفى اى شهر
طول السنه
وكل سنه وانتى طيبه ياميمى
اموووووووووووه

اقصوصه يقول...

امممم

انا

انا

انا

عيد ميلادي

تاريخ 21

يعني من 4 ايام :)

Meme يقول...

كل سنة و انتي بخييييييييييييير مقدما
انا بقا في اكتوبر ينفع؟

اسماء واحلام فى وجدانى يقول...

النهاردة خمسة وعشرين

ممكن ننجز بقى يا ريس
عشان اركز فى شغلى

والا العواقب هتكون مش كويسة


خااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااالص

همس الاحساس يقول...

حلوووووووو اوى

بجد انك تذكر وتهنى الجميع
هابى بيرز
للجميع

البوست فى قمة الروعه
شكرا لزيارتك مدونتى لانك جعلتنى اشوف كل الجمال ده
مدونتك حلوة اوووووووووى

آه وكفى يقول...

أنااااااااااااااااااااااا

9-9-1989

أنااااااااااااااااااااااا

شهر العباقره والله

كل سنة وانتو طيبين يا قطاقيط